wtorek, 6 sierpnia 2019

Bullet journal - sierpień

     Nowy miesiąc, nowe propozycje na bullet journal! Tym razem postawiłam na kolor pomarańczowy, bo zdałam sobie sprawę, że jeszcze w tym roku ani razu się nie pojawił.

     Chociaż sierpień to miesiąc trzeźwości, ja postanowiłam z niego zrobić miesiąc ćwiczeń. Od wielu tygodni ćwiczę, ale kończyło się na dwóch dniach ćwiczeń a trzech przerwy. Dlatego twierdziłam, że koniec z tym! W związku z tym poświęciłam jedną stroną na mierzenie swoich rezultatów, a poza tym już podzieliłam sobie każdy dzień na inne ćwiczenia, które od razu sobie zapisałam w kalendarzu. Ustaliłam sobie również swój plan ćwiczeń, jego jednak w tym miesiącu nie zapisałam w bujo, ponieważ najpierw chcę go sprawdzić.














Do następnego,
Blackie! x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

#Top10 seriali - Blackie

Podczas oglądania kolejnego odcinka jednego z wielu serialów jakie oglądam/oglądałam, zaczęłam się zastanawiać który z nich jest moim ulub...