niedziela, 25 sierpnia 2019

Bullet journal - cele

W dzisiejszym poście przedstawię kilka swoich propozycji na tak zwane goals trackers, czyli stronę poświęconym celom. Skupiam się tutaj na celach rocznych, które zapisuje na samym początku bullet journala, najczęściej zaraz za kalendarzem na cały rok.



W tym roku w moim kalendarzu postawiłam na prostotę - jeden kolor, bez podziału na grupy. Zapisałam tam wszystkie rzeczy, które chcę zrobić - dotyczą one i zakupów i rozwoju osobistego. Wszystkiego, co zamierzam dokonać, bez stawiania sobie konkretnej daty na wykonanie danej rzeczy.




Podążając podobnym schematem, oto inne propozycje. Motyw drugi początkowo posłużył mi do zanotowania celów miesięcznych w ubiegłym roku, ale może również pasować do celów na cały rok.





Dla osób, które wolą mieć wszystko posegregowane, przygotowałam też kilka propozycji z podziałem na wybrane grupy. Taka wersja jest bardziej przejrzysta i łatwiej zobaczyć na jakie cele zwraca się większą uwagę, a na jakiej grupie należy bardziej się skupić.

Pierwszy, mniejszy podział, jest na rzeczy do zrobienia oraz do kupienia.



Kolejne podziały zrobiłam na wybrane grupy, co jak wspomniałam - taki wybór jest bardziej przejrzysty a także strona bardziej kolorowa, co dla niektórych może być na plus jeśli nie stawiają na minimalizm w swoim kalendarzu.












A jaki tracker Wy wybieracie? Bardziej minimalny czy poukładany? I wolicie jak jest kolorowo czy stonowane kolory? Jeśli macie jakieś swoje propozycje lub pomysły - piszcie w komentarzach! Może zainspiruje się Waszymi opiniami i powstaną kolejne inspiracje.


Do kolejnego posta,
Blackie! xx

PS.
Każdy obrazek jest podlinkowany do naszego Pinteresta! Zapraszamy również do śledzenia naszego instagrama oraz tumblera, gdzie również możecie nas znaleźć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

#Top10 seriali - Blackie

Podczas oglądania kolejnego odcinka jednego z wielu serialów jakie oglądam/oglądałam, zaczęłam się zastanawiać który z nich jest moim ulub...