środa, 20 lutego 2019

Bullet journal - luty

   
Chociaż luty kojarzy się przede wszystkim z walentynkami, a więc z czerwonym czy różowym, postawiłam na kolor żółty. Dlaczego? Wszystko przez nową twenty one pilots, którzy w tym miesiącu odwiedzą Polskę, a żółty to przewodni kolor ich trasy. Z tego też powodu wzorowałam mood tracker na ich symbolach.




W lutym zdecydowanie zaniedbałam kalendarz. Poza nastrojami i oczywiście kalendarzem, który połączyłam z zapisywaniem nawodnienia, nie zrobiłam nic innego. Miałam zapisywać swoje wydatki, ale jak zwykle nic z tego nie wyszło. Nawet swoje nawyki skończyłam zaznaczać już po kilku dniach.




Do marca,
Blackie! xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

#Top10 seriali - Blackie

Podczas oglądania kolejnego odcinka jednego z wielu serialów jakie oglądam/oglądałam, zaczęłam się zastanawiać który z nich jest moim ulub...