czwartek, 24 października 2019

Bullet journal - playlisty



Muzyki słucha chyba każdy z nas - w mniejszym lub większym stopniu. Jakiś czas temu zastanawiałam się których piosenek najczęściej słucham. Na co dzień używam spotify, gdzie można co miesiąc zobaczyć najczęściej słuchane piosenki. Stwierdziłam jednak, że chciałabym na koniec roku zobaczyć takie swoje miesięczne/roczne podsumowania piosenek i czy okaże się, że słucham na okrągło tylko jednego gatunku najwięcej czy może co miesiąc stawiam na co innego.

Z tego powodu postanowiłam, że w przyszłym roku umieszczę w swoim kalendarzu na jednej z pierwszych stron takie podsumowanie z całego roku. Jedna z moich propozycji dotyczy właśnie wpisania takiej 'piosenki miesiąca' czyli najczęściej słuchanej/tej która najbardziej nam się spodobała.




Kolejna podobnie, z tą różnicą, że poza tytułem i artystą można wpisać album z jakiego ona pochodzi oraz ulubiony cytat. 





Kolejną propozycją jest zapisywanie kilku ulubionych piosenek w danym miesiącu. Propozycja jest prosta, minimalistyczna.




Dodatkowo powstał post z propozycjami stron dotyczących podcastów, którymi również można się zainspirować projektując swoje strony chociażby właśnie z playlistami. Znajdziecie go TUTAJ.

Inspiracje dla innych tematów/motywów możecie poszukać również wchodząc u góry w zakładkę "bullet journal" → "inspiracje".

Ten post będzie aktualizowany co jakiś czas. Piszcie swoje propozycje/komentarze (pozytywne i nie), wszystko będzie brane pod uwagę.

Do następnego,
Blackie xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

#Top10 seriali - Blackie

Podczas oglądania kolejnego odcinka jednego z wielu serialów jakie oglądam/oglądałam, zaczęłam się zastanawiać który z nich jest moim ulub...